Centrala:  800 003 128  •   Kraków: 12 400 40 28  •   Warszawa: 22 266 29 28  •   Katowice: 32 441 28 90

Komunikat dotyczący zajęć językowych w semestrze 2/2024

Szanowni Państwo,

dzisiaj w godzinach od 21:00 do 00:00 odbędzie się przerwa techniczna, podczas przerwy wstawimy wszystkie nagrania oraz materiały. Przypominamy również, że w razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt pod numer 12 312 53 28, który działa 24/7, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 19:00, połączy z naszym biurem. Poza tymi godzinami działa Całodobowe Centrum Zgłoszeń, zachęcamy aby w razie problemów z niego korzystać!

Jednocześnie, chcielibyśmy odpowiedzieć na często zadawane pytania:

Dlaczego nie mam nagrań z poprzedniego semestru?

Zgodnie z naszą informacją z początku stycznia, od tego semestru byliśmy zmuszeni zakończyć bezpłatne udostępnianie nagrań. W poprzednich semestrach udostępnialiśmy je z naszej życzliwości – zgodnie z naszym regulaminem oraz informacjami na stronie, nagrania z danego semestru, są dostępne wyłącznie podczas jego trwania. Dlaczego więc teraz wprowadziliśmy dodatkową opłatę? Odpowiedź jest jedna – coraz wyższe koszty ich utrzymania. W każdym semestrze mamy około 300 godzin nagrań oraz około 540 GB transferu, niestety rachunki z serwerownii przychodzą coraz wyższe, a my musimy mieć jak wypłacić wynagrodzenia i opłacić inne koszty.

Dlaczego są teraz takie opóźnienia w udostępnianiu nagrań?

W pierwszym tygodniu zajęć, zawsze czas oczekiwania na materiały i nagrania z lekcji jest wydłużony – jest to spowodowane uwarunkowaniami technicznymi, których nie jesteśmy w stanie przeskoczyć. Aby uruchomić nagrania dla jednej grupy, jest w to zaangażowane około 5 osób i wymaga czasu na konfigurację. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby otrzymali Państwo dostęp maksymalnie do 72 godzin od zakończenia pierwszej lekcji. Od przyszłego tygodnia, dostęp do materiałów będą mieli Państwo natychmiast po zakończeniu zajęć, a dostęp do nagrania tego samego wieczoru.

Dlaczego nie mam dostępu do materiałów swojej grupy?

Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, staraliśmy się udostępnić Państwu wszystkim materiały, jeszcze przed rozpoczęciem pierwszych zajęć, pomimo tego, że nasz system tego nie przewiduję – niestety nie do końca nam się udało i w przypadku niektórych grup, mogły pojawić się błędne materiały. Już wiemy co było problemem, uczymy się na błędach i mamy nadzieję, że więcej nam się to nie powtórzy. Za utrudnienia przepraszamy!

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy! Dziękujemy za zaufanie, w razie pytań pozostajemy do dyspozycji - Uniwersytet Trzeciego Wieku Online
Zespół UTW APS